2012. július 22., vasárnap

Itthon :)

Tumblr_m7i5piav061r9w6yqo1_500_large Sziasztok! Remélem, nem felejtettetek el, és még mindig hűséges olvasóim vagytok! :) A helyzet az, hogy tegnap értem haza, és nagyon fáradt voltam, egész délután és éjszaka csak aludtam, és ma sem voltam itthon. Az elkövetkezendő két hétben sem nagyon lesz időm írni, mert nyárimunkára megyek *-* Úgyhogy az a helyzet, hogy nem tudom megmondani, mikor lesz új rész :// Ne haragudjatok rám, csak most tényleg nincs nagyon időm írni, meg amúgy semmire. :) De remélem azért majd még néha benéztek, és várni fogjátok az új részt... :) Na puszilok mindenkit!♥

4 megjegyzés:

  1. Drága LovePeace!:)
    Elég nehéz lenne elfelejteni egy ilyen jó történetet!
    Remélem jól érezted magad ebben a pár napban!:D
    Sok sikert a nyári munkához!!*-*
    Az új fejezettel kapcsolatban, meg csak annyit, hogy teljesen megértelek, és nagyon várom a következőt!:)
    xoxo♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Áfonyám ^^
      Köszönöm szépen, nagyon jól éreztem magam, és örülök, hogy nem felejtődtem el *-*
      Köszönöm a sok sikert kívánságot is, nagyon édes vagy :D
      Próbálom hamarosan hozni a kövit, de még nem tudom mikor :/ De azért igyekszem :D
      puszillak :)♥

      Törlés
  2. Na szóval én is vissza tértem :D
    bocsi hogy nem írtam komikat az utóbbi két részhez, de már két hete nem volt netem. :// remélem gyorsan hozod a következőt!
    puszi: a.'

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Pillanatnyi érzelemkitörésem közepette eszembe jutott a történeted, és lenne egy bejegyzés, amit szeretnék, ha elolvasnál...:)
    http://darksideinmyheartis.blogspot.hu/2012/08/from-me.html

    xoxo

    VálaszTörlés