2012. augusztus 14., kedd

:)


Tumblr_m66olrodsy1qhv6sjo1_500_large_large

Nagyon sajnálom, hogy nem jelentkeztem, és ezennel be is fejezem a hitegetést. Nem fogom folytatni a történetet, mert teljesen kiestem a sztoriból, de ettől függetlenül nagyon szeretlek titeket, és köszönöm a sok támogatást tőletek, főleg tőled Áfonyám. :) És ha most valaki végigolvassa ezeket a sorokat, kérem írjon egy kommentet, csak hogy tudjam, ki az, akinek még fontos ez a blog. Na nem szaporítom tovább a szót, megyek is. További jó szünetet kívánok a fennmaradt pár napra... :/ És  minden jót. Sziasztok. :) ♥

4 megjegyzés:

  1. Nemfeeer :((
    Na mindegy, itt áriákat zenghetnék, hogy miért nem kéne bezárni stb., de nem teszek ilyet, mert tudom, hogy ez nem fog megváltoztatni semmit! :/ Szóval csak annyit, hogy én szerettem a blogot és imádtam is olvasni :)) Mind Lia, mind Dani történetét..
    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia LovePeace!

    Nagyon sajnálom, hogy nem folytatod. Imádom ezt a történetet! Most kiakadhatnék, hogy miért csinálod ezt velem, meg egyebek. Fejedhez vághatnék sok hülyeséget, de szerintem ehhez nincs jogom, meg különben is. Nem érdemled meg, hogy bármi negatívat is mondjon rólad bárki. Éppen ezért csak el szeretném mondani, amit jelenleg gondolok, úgy összességében:

    A TE blogod, ismétlem, a TIED az egyetlen, ami jó az ÖSSZES facebookos közül. AZ EGYETLEN!! A többi mind minősíthetetlen...
    Igen, itt az I luv Máday csoportosokra gondolok. Szinte mindet elolvastam, amit oda posztoltak, főként az 1D-seket... És komolyan. Őszintén a tied az egyetlen, amit igazán írásnak lehet nevezni. A többi csak elkeseredetten, unalomból, netán divatból veri azt a szerencsétlen billentyűzetet.

    Na, de visszatérve a történetedre:
    Imádtam minden egyes fejezetet, Liától kezdve Daniig. A szereplőket. Főként az ikreket! A fordulatokat, meg azt, hogy amikor úgy érzem, tudom mi fog történni, megcsavarod az egészet, és teljesen másképpen jön ki a cselekmény, mint amire számítottam.

    Nagyon sajnálom, hogy abbahagyod. Esetleg, arra nincs esély, hogy később folytatod? Vagy nyitsz egy másik blogot, új történettel?
    Én tuti, hogy olvasnám!

    Köszönöm, hogy az én nevemet külön kiemelted! Elképesztően jól esik!!:)

    Remélem, az írást nem hagyod abba!!:)

    Puszillak:

    Áfonya

    VálaszTörlés
  3. uuuuuuuu:( pedig úgy szeretttem! remélem akkor kezdesz egy másik blogot mert imádom az irásaid:)

    VálaszTörlés